Ο Κώστας είναι πολύπειρο στέλεχος που έχει να επιδείξει βραβευμένες και αναγνωρισμένες δουλειές στον τομέα του digital content και του experiential marketing. Ως Global Marketing Director της LEGO η αποστολή του είναι να προωθήσει τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού. Ειδικότερα, αυτό το διάστημα διευθύνει τις δραστηριότητες του LEGO Friends, ενός από τα πιο επιτυχημένα franchises της LEGO. Πριν αναλάβει αυτή τη θέση, ήταν General Manager και Executive Creative Director SEE του Virtue, του δημιουργικού agency που ανήκει στο VICE, και είχε δουλέψει με πελάτες όπως η Coca-Cola, η Avon, η Heineken και η Samsung Global. Νωρίτερα είχε εργαστεί στην Samsung Europe, στο In-house δημιουργικό agency της Nokia, αλλά και στην Microsoft. Το όνομά του έχει συνδεθεί με προϊόντα και καμπάνιες οργανισμών και brands όπως η NASA, η Red Bull και το National Geographic.
Το digital έχει μπει πια στην καθημερινότητα πολλών παιδιών. Η ψηφιακή τεχνολογία επηρεάζει περισσότερο από ποτέ άλλοτε το παιχνίδι, τη μάθηση, την ανάπτυξη και την γνώση τους για τον κόσμο και, παρόλο που αυτό τους δίνει μεγάλες ευκαιρίες και πλεονεκτήματα, μπορεί επίσης να εγκυμονεί κινδύνους.
Καθώς τα παιδιά αποτελούν το βασικό κοινό της LEGO, είναι λογικό να υπάρχει ιδιαίτερη ευαισθησία και ανάγκη για ασφαλή τοποθέτηση του περιεχομένου μας στα Media. Στην παρουσίαση αυτή, θα περιγράψουμε την υπεύθυνη προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η LEGO, σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες που φιλοξενούν το περιεχόμενό της.