Η Jules διαθέτει πλούσια εμπειρία στον χώρο των Media και αυτή την εποχή κατέχει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας για τη Βρετανία και την Ευρώπη στο Trustworthy Accountability Group (TAG), το οποίο στο εξωτερικό είναι συνώνυμο του Brand Safety. Στο παρελθόν έχει διατέλεσει CEO του Joint Industry Committee for Web Standards (JICWEBS), ενός οργάνου που έχει ως στόχο την αύξηση της διαφάνειας στην digital διαφήμιση. Η Jules ξεκίνησε την καριέρα της από το εμπορικό τμήμα του Guardian & Observer Newspaper Group και έπειτα ίδρυσε το αντίστοιχο τμήμα στο δημοφιλές δίκτυο mumsnet.com που αεπυθύνεται σε γονείς. Ήταν επίσης μέλος της ομάδας που λάνσαρε το Amazon Media Group στη Βρετανία, ενώ έχει εργαστεί ως υψηλόβαθμο στέλεχος και στην IDG και το Business Insider.