O Stevan Randjelovic ξεκίνησε τη συνεργασία του με το GroupM EMEA το 2017, αφού προηγουμένως είχε εργαστεί στις Βρυξέλλες ως συνήγορος για διάφορα agencies, σε θέματα ιδιωτικότητας και προστασίας του καταναλωτή. Ο ρόλος του είναι να στηρίζει τα digital operations της εταιρείας, επιβλέποντας τους τομείς που ενέχουν ψηφιακό ρίσκο (φήμη, οικονομικά, νομικά), καθώς και να θέτει τις διαδικασίες που εξασφαλίζουν την ποιότητα και το governance των media.
Στην παρουσίασή του ο Stevan θα εξετάσει πώς τα brands θα πρέπει να αξιολογούν τους βασικούς πυλώνες του Brand Safety: την καταλληλότητα και το relevance του διαφημιστικού περιβάλλοντος. Είναι πράγματι ταυτόσημα και μπορούν τα διαθέσιμα εργαλεία να τηρήσουν την υπόσχεση για περισσότερη διαφάνεια; Καθώς γινόμαστε συνεχώς μάρτυρες λανθασμένης εφαρμογής του Brand Safety, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσουμε τα Brands ώστε να αποφεύγουν τις παγίδες. Μήπως η απάντηση βρίσκεται στις θεμελιώδεις αρχές του ελέγχου και της προσεκτικής επιλογής των Μέσων στα οποία διαφημίζονται; Επιπλέον, ο Stevan θα μιλήσει για νέα κανάλια όπως το gaming και η Connected TV.