O Harrison έχει αναλάβει την επίβλεψη των media standards για λογαριασμό της IPG στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Από τη θέση αυτή ασχολείται με projects γύρω από το brand safety, το ad-fraud, το media responsibility και την εις βάθος αξιολόγηση του digital περιβάλλοντος που φιλοξενεί διαφήμιση. Η καταγωγή του είναι από τη Νέα Ζηλανδία, αλλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια ζει και εργάζεται στο Λονδίνο.
Στην παρουσίασή του ο Harrison θα τονίσει τις συνέπειες που μπορεί να έχει για ένα brand το Μέσο και το περιεχόμενο στο οποίο διαφημίζονται. Παράλληλα θα εξηγήσει γιατί είναι σημαντικό οι publishers και οι διαφημιστικές πλατφόρμες να έχουν την ευθύνη να προσαρμοστούν και να προσφέρουν στους διαφημιζόμενους το καταλληλότερο δυνατό διαφημιστικό περιβάλλον.